Intrebari Frecvente

Care este perioada de garantie oferita?

Toate produsele electrocasnice beneficiaza de 2 ani garantie. Perioada de garanție pentru Persoane Juridice este de 1 an.

Produsele resigilate au garantie?

Da, produsele resigilate beneficiaza de garantie comerciala standard, ca orice alt produs de pe site. Mai multe detalii despre produsele resigilate gasiti aici.

Cum are loc livrarea produselor?

Livrarea se face oriunde in Romania. Produsele se livreaza prin courier in aproximativ 24-48 de ore lucratoare din momentul confirmarii telefonice. Pentru judetul Timis, produsele sunt livrate personal, de catre curierii firmei, in maxim 24 de ore.

Ce inseamna produs nou resigilat?

Un produs de tip resigilat, este tot un produs nou, singurele modificari sunt aduse de ambalajul deteriorat, desfacut sau de lipsa acestuia, dar care nu afecteaza cu nimic functionarea normala a aparatului. 

Motivul principal pentru care un produs este scos din ambalaj este pentru a fi expus in showroom.

Care este tara de origine al produselor?

Toate produsele comercializate de catre Technomax sunt fabricate exclusiv pentru piata germana.

Care sunt modalitatile de plata?

Produsele se pot achita:

•cash - direct in magazin sau ramburs la curier

•prin intermediul operatiunilor bancare: POS, OP

depozit bancar, card de debit\credit

•in rate: direct pe site cu cardul de cumparaturi, dobanda 0% , dupa cum urmeaza: BT(maxim 5 rate), Alpha Bank(maxim 6 rate), First Bank(maxim 6 rate), Garanti Bank(maxim 6 rate).

Care este disponibilitatea stocului?

Toate produsele disponibile pe site se afla in stocul nostru fizic.

Cum traduc panoul de comanda la o masina de spalat rufe?

Pentru orice produs achizitionat va punem la dispozitie si un manual de utilizare zilnica in limba romana.

Cum ajung la magazin si ce program de functionare aveti?

Ne gasiti in Timișoara, Strada Divizia 9 Cavalerie 2A, Kapa Center 3, aici.

Unde/Cum pot vedea statusul comenzii mele?

Daca aveti cont puteti urmari comanda direct din cont, acessand butonul „urmareste comanda dupa AWB”.

Daca nu ati reusit sa va creati un cont, puteti primi toate detaliile despre statusul comenzii la numarul de telefon afisat pe site pentru livrari sau completand formularul “Contacteaza-ne”

Pot achita ramburs la domiciliu?

Se poate achita ramburs cash la domiciliu pentru toate produsele.

Care sunt taxele de transport?

Pentru comenzile peste 2999 Ron, transportul este gratuit pana in fata blocului/portii oriunde in ţară. Iar pentru comenzile de sub 2999 lei taxa la curier este de 79 lei. Pentru o taxa suplimentara se poate adauga direct pe site si serviciul ridicare la etaj al produselor.