Intrebari Frecvente

Care este perioada de garantie oferita?

Pentru produsele achizitionate se ofera garantie comerciala de 24 luni pentru persoanele fizice si de 12 luni pentru persoanele juridice. Garantia acopera defectele de fabricatie sau problemele de functionare pe durata perioadei mentionate.

Oferim asistenta clientilor in rezolvarea oricaror probleme intampinate. Pentru detalii specifice referitoare la termenii si conditiile garantiei noastre, va rugam sa consultati certificatul de garantie furnizat impreuna cu produsul sau sa contactati departamentul nostru de asistenta pentru clienti.

Oferiti garantie si pentru produsele resigilate?

Da, produsele resigilate beneficiaza de garantie comerciala standard de 24 luni pentru persoanele fizice si de 12 luni pentru persoanele juridice. Mai multe detalii despre produsele resigilate gasiti aici.

Cum are loc livrarea produselor?

Livram produsele noastre oriunde in tara, in toate regiunile din Romania. Produsele se livreaza prin curier in aproximativ 1-3 zile lucratoare din momentul confirmarii telefonice. Durata exacta a livrarii poate varia in functie de zona dumneavoastra de trai, iar nevoile si cerintele locale sunt luate in considerare pentru a asigura o livrare rapida si eficienta.

Pentru judetul Timis, produsele sunt livrate personal, de catre curierii firmei, in maxim 24 de ore.

Ne asiguram ca produsele sunt ambalate in mod corespunzator pentru a fi protejate pe durata transportului si ca sunt livrate in conditii optime catre adresa specificata de Dumneavoastra. In cazul in care aveti intrebari suplimentare despre procesul de livrare sau aveti nevoie de asistenta in urmarirea comenzii, va stam la dispozitie prin intermediul serviciului nostru de asistenta pentru clienti

Ce inseamna produs nou resigilat?

Produs nou resigilat este o optiune excelenta pentru cei care cauta calitate si valoare la un pret redus. Acesta combina avantajele unui produs nou cu economiile oferite de un produs resigilat, oferindu-va posibilitatea excelenta de a achizitiona un produs de inalta calitate la un pret mai accesibil.

Produsul nou resigilat este un produs care a stat ca publicitate in magazin/showroom sau poate avea ambalajul rupt sau deschis sau poate prezenta semne minore de manipulare. Aceste produse au fost inspectate si testate cu atentie pentru a se asigura ca indeplinesc toate specificatiile si standardele de calitate.

Produsul nou resigilat beneficiaza de aceleasi caracteristici si functionalitati ca si un produs nou. Indiferent daca este vorba despre o masina de spalat rufe, vase, combina frigorifica, uscator de rufe, etc. acesta va fi capabil sa indeplineasca nevoile dvs. si sa va ofere o experienta satisfacatoare de utilizare.

In plus, toate electrocasnicele noi resigilate sunt insotite de o garantie care va ofera linistea ca sunteti protejat in cazul in care apar probleme neasteptate.

Va invitam sa explorati gama noastra de produse noi resigilate si sa gasiti optiunea perfecta pentru nevoile dvs. Cu noi, puteti economisi o suma semnificativa de bani fara a face compromisuri in ceea ce priveste calitatea si performanta.

Care este tara de origine a produselor?

Toate produsele comercializate de Technomax sunt fabricate exclusiv pentru piata din Germania.

Care sunt modalitatile de plata?

Exista mai multe modalitati prin care se pot achita produsele noastre:

  1. Plata in numerar: Puteti achita produsele in numerar(cash) in showroom sau la primirea produselor prin ramburs la curier
  2. Plata online: va oferim posibilitatea de a plati folosind cardul de credit sau debit. Avem un sistem securizat de plata online care va protejeaza informatiile personale
  3. Plata prin transfer bancar: Puteti efectua plata prin transfer bancar (ordin de plata)/(OP)/(depozit bancar)direct in contul nostru indicat in proforma/factura. Dupa efectuarea transferului, va rugam sa ne trimiteti dovada platii pentru a finaliza comanda
  4. Plata in rate: In functie de disponibilitate, putem oferi optiunea de plata in rate prin partenerii nostri financiari. Aceasta va permite sa achizitionati produsele dorite si sa le platiti in rate lunare convenabile
  • Dobanda 0% (cu card de cumparaturi) (1-6 rate) - Banca Transilvania (STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic si BT Flying Blue Premium)(maxim 5 rate) (online), FIrst Bank (maxim 6 rate)(online), Alpha Bank (maxim 6 rate)(online), Garanti Bank (maxim 6 rate)(online), Raiffeisen Bank (maxim 6 rate)(doar showroom)
  • Dobanda fixa (6-48 rate) - BT Direct
Care este disponibilitatea stocului?

Pentru disponibilitate stoc, exista 2 posibile situatii:

  1. Produsul este in stoc: In acest caz, produsul se afla fizic in depozitele noastre din Romania si este disponibil pentru expediere imediata prin intermediul serviciilor de curierat. Veti putea primi produsul intr-un interval de timp scurt, de obicei in 1-3 zile lucratoare
  2. Produsul este in stoc depozit Germania: Timpul estimat pentru sosirea produsului in depozitele din Romania este de aproximativ 1 saptamana din momentul confirmarii telefonice a comenzii. Dupa sosirea produsului, acesta va fi pregatit pentru expediere și va vom notifica in legatura cu procesul de livrare

Va recomandam sa verificati informatile privind disponibilitatea stocului pe pagina produsului (dreapta sub pret) sau sa ne contactati direct pentru a obtine detalii specifice despre produsul dorit. Echipa noastra este dedicata sa va ofere informatii actualizate si sa va ghideze in alegerea produselor disponibile si potrivite nevoilor dvs.

Cum traduc panoul de comanda la o masina de spalat rufe pentru o utilizare corecta?

Pentru a va ajuta sa folositi corect produsele noastre, va oferim cateva solutii simple si eficiente:

  1. Manual de utilizare în limba romana: Fiecare produs vine insotit de un manual de utilizare. Acesta va va oferi informatii detaliate despre functiile electrocasnicelor si modul de utilizare corect
  2. Asistenta telefonica sau online: Suntem intotdeauna aici pentru a va oferi asistenta si raspunsuri la intrebarile dvs. privind traducerea si utilizarea panourilor de comanda. Puteti să ne sunati sau sa ne contactati online pentru a primi sfaturi si instructiuni personalizate
  3. Video-uri explicative: Pentru o intelegere mai usoara a functionalitatilor produselor, la cerere, punem la dispozitie video-uri explicative in limba romana. Acestea va vor ghida in utilizarea mai usoara a electrocasnicelor.

Cu aceste resurse si servicii, ne asiguram ca aveti toate informatiile necesare pentru o utilizare corecta a produselor. Va invitam sa va alaturati comunitatii noastre de clienti multumiti si sa va bucurati de o experienta placuta de utilizate a electrocasnicelor de calitate germana

Cum ajung la magazin si ce program de functionare aveti?

Ne gasiti in Timisoara, Strada Divizia 9 Cavalerie 2A, Kapa Center 3, parter, aici.

Locatia noastra este usor accesibila. Puteti utiliza aplicații de harti online (Google Maps, Waze, etc) pentru a gasi cea mai buna ruta catre noi. De asemenea, ne puteti contacta pentru a primi indicatii detaliate.

Program de functionare:

Luni - Vineri: 10:00-19:00
Sambata: 10:00-16:00
Duminica: Inchis

Unde/Cum pot vedea statusul comenzii mele?

Daca aveti cont puteti urmari comanda direct din cont, acessand butonul „urmareste comanda dupa AWB”.

Daca nu ati reusit sa va creati un cont, puteti primi toate detaliile despre statusul comenzii la numarul de telefon afisat pe site pentru livrari sau completand formularul “Contacteaza-ne”

Pot achita ramburs la domiciliu?

Se poate achita ramburs cash la domiciliu pentru toate produsele.

Care sunt taxele de transport?

Taxele de transport variaza in functie de produsele achizitionate. In continuare, va prezentam detaliile costurilor de transport pentru diferite categorii de produse:

1. Electrocasnice mari (masini de spalat rufe, masini de spalat vase, aparate frigorifice, cuptoare, hote, uscatoare de rufe etc.):

  • Pentru comenzile sub 2999 RON, costul transportului este de 79 lei
  • Pentru comenzile de peste 2999 RON (inclusiv), transportul este gratuit

2. Plite:

  • Pentru comenzile de plite electrice/gaz, se aplica o taxa fixa de transport de 49 RON. Daca se comanda si un produs din categoria de electrocasnice mari, taxa de transport pentru plite este eliminata.

3. Electrocasnice mici:

  • Pentru comenzile de electrocasnice mici, se aplica o taxa fixa de transport de 29 RON. Daca se comanda si un produs din categoria de electrocasnice mari, taxa de transport pentru electrocasnice mici este eliminata

4. Accesorii:

  • Pentru accesorii, taxa de transport este de 25 RON. Daca se comanda si un produs din categoria de electrocasnice mari, taxa de transport pentru accesorii este eliminata

In cazul in care valoarea totala a cosului de cumparaturi este egala sau depaseste 2999 RON, transportul este gratuit pentru toate produsele achizitionate. Nu se percepe nicio taxa suplimentara pentru transport, atunci cand comanda indeplineste aceasta conditie.